Eilen kokoontui taas nukkiskerho. Vaihtelimme aluksi Peekaan kankaita, joita hamstrasimme viime lauantaina "putiikkivierailullamme". Koska yhden kangaspalan menekki tässä harrastuksessa on pientä, jaoimme ostamiamme kankaita pienemmiksi ja näin jokainen sai monenlaisia kuoseja ja värejä.

2030608.jpg

Tässä minun "saaliini". Tuohon nippuun kun vielä lisää ne, mitä minulla on ennestään, niin luulisi että vähän aikaa pärjään. ;) Osa kuvassa olevista kankaista ei ole Peekaan, sillä jaoimme myös omia kangasvarastojammemme. lisäksi vaihdoin Nannan ja Outin kanssa hieman nauhoja.

Varsinaisena aiheena kerhossa oli nojatuolit. Minä tein omani tutulla ja turvallisella Boultonin ohjeella. Alaosan nauhan vaihdon kotona, ensin siinä oli samanlaista nyöriä, kuin tuolin muissakin saumoissa. Jalkoina on Eurominis puusorvausten pätkät, vink, vink ;) Tuolilla suunnattoman ihana ja suloinen Outin tekemä ristipistotyyny, jonka sain swapissa.

2030628.jpg

Tässä vielä kaikkien swappityynyt yhteiskuvassa:

2030639.jpg

 Ylävasemmalta: Tainan pörröiset, Jaanan ristipistely, minun, Chrissen kirjailtu, Outin ristipistelty, Auliinan kirjailtu, Tuulian virkatut, Nannan pitsireunaiset.
Minun tekemä meni Jaanalle, joka sai vaihtaa tyynyn omaan nukkikseensa sopivaan ristipistelyyn. Jaana valtsikin Lundbynsa makkariin sopivan vaaleansinisen tyynyn (näkyy edellisessä postauksessa).


 Kivvaa oli ja Rouvien kans nähhään taas kahen viikon päästä!