Pieni joukko omituisia höpöttäjiä kokoontui viettämään ystävänpäivää  potkukelkkaverstailun merkeissä. Varsinaista vääntämistähän se oli. Ei tainnut kenelläkään potkurin teko käydä laulellen ;D.

Mutta söpöjä niistä tuli, vai mitä? Kaikki erilaisia, mutta ihanaisia:

Jostain syystä tästä kuvasta puuttuu Tuulian söpö sininen potkuri, mutta vasemmalta oikealle kuitenkin on: Nannan, minun, Vuokon ja Liimanäpin. Edessä Jaanan tekemä yöpöytä.

Tänään purkamastamme jouluboksista pääsi kerhomme maskotti testaamaan potkureita tukka hulmuten ja helemat paukkuen:

Tässä vielä kotona räpsäisty kuva tuosta mun tekemästä kelkasta:

Tässäkään, kuten noissa ylemmissäkään kuvissa, ei väri ole oikenlainen, todellinen väri on sellainen vanhan sininen.

Swappiaihe liittyi ystävänpäivään. Minä tein rasiallisen konvehteja:

Tässä kenottaa kaikkien vaihtoon osallistuneiden makoisat swapit:

Minä sain Tuulian taiteilemat herrkulliset leivokset. Tuulia oli tehnyt myös meille kaikille henk.kohtaiset ystävänpäivälahjat. Muumimukien keräilijänä minä olin -ja olen edelleen- onnesta soikeana saadessani minikokoiset muumimukit sekä tarjottimen. Kiitos Tuulia vielä ihan mielettömästi <3!!

........

Reetta antoi blogilleni tälläisen kauniin tunnustuksen:

Säännöt:

1.Laita tämä blogiisi

2.Linkitä ja ilmoita siihen blogiin jonne tunnustuksen annat

3.Muista kirjoittaa säännöt kuvan alle tai päälle

4.Lähetä enintään 6 henkilölle

5.Laita sellaisille joiden blogin inspiroivat sinua tai ovat ihania

 

Kiitos kauheasti!

Blogeja, joille voisin tämän antaa, on pilvin pimein, joten en ala tätä tällä kertaa kenellekän erikseen nimeämään, vaan jokainen vierailija voi ottaa tämän mukaansa :)