Liekö olen muutaman kerran ääneen maininnut jiirisahasta, vai mistä lie tietonsa onkinut ;), mutta töistä tullessaan ukko-kulta oli käynyt ostamassa minulle pienihampaisen sahan :o). Kyllä oli kiva yllätys! Lisäksi hän teki saman tien ”jiirilaatikonkin”:


1368150.jpg

 Lootan tekijä ei oikein tykännyt ajatuksesta, että laitan siitä kuvan tänne :) Höh!

Nyt on sitten listat sahattu, maalattu ja ja lähes kaikkiin huoneisiin kiinnitetty. Mutta oli siinä tällaisella sisäisellä blondilla, niin kuin minä, aikamoinen pyörittely, ennen kuin jiiri tuli oikein. Ja ”väärinpäinkin” minä ne listat väkisillä laitoin, vaikka ”virallisesti”  tulisivat varmaan toisinpäin. Miehenikin sanoi heti alkuun, miten ne tulee, mutta minä tietenkin pidin vain oman näkemykseni ja viimeisiä listoja leikatessa hokasin, että toisinpäinhän ne oikeasti taitaisivat kuulua... So what… :D hullu ei huomaa, jne... ;)

1368163.jpg
Sorry rakeinen kuva