Muokkailen vähän noita kategorioita, joten haamupäivityksiä tiedossa...

Treffattiinpa jälleen eilen Pikkurouvien kera. Lienee turha edes sanoa, että taas oli hauskaa :)
Aiheena oli valaisimet, joita väkertelimme helmistä. Minun on tuo toinen oikealta, lilasävyinen:

1924290.jpg

Swappiaiheena oli keittiö:

1924303.jpg

Minä tein taas yllättäin tuolin, tällä kertaa porrasjakkaran:

1924325.jpg

Jakkara meni (jälleen) arvonnassa Outille, ja minä sain hänen tekemänsä ihanuudet:

1924307.jpg


****

Myös viimeksi meillä meni Outin kanssa swapit päittäin, ja sovimme, että minä teen hänelle toisenkin puutarhatuolin ja hän minulle paistin ruokasaliin. Katsokaa, mitä kaikkea ihanaa sain (pöytä ja astiat ovat kuvausrekvisiittaa ;D):

1924337.jpg
 Nämä kyllä ylittivät kaikki odotukseni! Kiitos, "Liimis"!


Lisäsin muuten kuvia aiempaan salongin postaukseeen.