
keskiviikko, 24. syyskuu 2008
Kynttilälampetit

keskiviikko, 24. syyskuu 2008

Epe
Pimeänä ja kylmänä vuodenaikana harrastan nukkekodin ja miniatyyrien rakentelua. Kesällä minut taasen löytää pihaltani tonkimasta kukkapenkkejä! Näistä ja muista höpötyksistäni koostuu tämä blogi. Tervetuloa!